Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2016 23:43 - Следващата хипотеза
Автор: liubitel Категория: История   
Прочетен: 3773 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Следващата хипотеза ще е че сме от Джамолунгма, да се гордеем че имаме най-високата прародина.
То не бяха Тюрки,Славяни,севернокитайци Власи, А сега и Персийци.
Колко са доказателствата че сме клон от персийския народ?
Никакви! Някой иска да продължи да поддържа хипотезата че сме наследници на пришълци на балканите.Някой иска да е интересен и да похарчи малко пари,дошли незнайно от къде.
И ние трябва да си помислим че иранците са по-велики от тюрките и славяните и да се гордеем, така ли?
А че сме от преди Христос тука, има писани и неписани доказателства.
Цъковната музика е тракийска.Народните музикални инструменти съотстветват на тракийските.Ямурлука и хитона са еднакви.
Народните обичаи съотстветват на тракийските.Народните танци са от времето когато са наричали прадедите ни траки.
Използвам думите траки/йци дадена от римляните като обобщено име на народите живеещи на Балканите и в западна мала Азия.
Не можем да се обединим за обща цел, също като траките, което е още едно доказателство че сме им наследници.





Тагове:   траки,   Славяни,   българи,   Гети,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. olivie - Прав си
18.09.2016 02:54
Никой не вярва на драсканиците на сурвакар007. Пробвай да отвориш линк който той цитира за достоверен и в подкрепа на писанията му и.... до там - ЗЕРО. Само бля-бля-бля за някакви генетични изследвания, които фасциндо публикува и нямат нищо общо със съчиненията му, но показват, че евреите не са най - стария народ по тези земи. Виж и в наглостта си каква снимка си е избрал. Май ще почна и на тоя да му бия минуси дето го срещна, без да го чета.
цитирай
2. survakar007 - http://www.alketux.altervista.org/web/dati/foto/shkarko/thracianDNA.pdf - линк за тракедонисти
19.09.2016 22:41
Защо така бре момче, невежеството не е добър учител:
1. olivie - Прав си
18.09 02:54
Никой не вярва на драсканиците на сурвакар007- Пробвай да отвориш линк който той цитира за достоверен и в подкрепа на писанията му и.... до там - ЗЕРО
=========================
Недей така с рогите бре момче, дедо ви Данчо се опитва да ви помогне за да разберете най-сетне, че шмекерите от русофилското БАН и историчеките ни катедри са безогледни лъжци по отношение произхода на българите. През последните 70 години тези престъпниха пълниха буварите по история с всевъзможни лъжи, като това, че сме били тюрки, славяни, после завъртяха към македонците, а сега въртят глупостите за древните траки. То най-лошото е че българския данъкоплатец им плаща масрафа, а те безогледно го лъжат.

Историческата, археология и т.н. науки безпощадно развенчаха пан-славистките и пан-тюркските лъжи по отношение на българите и още през 70 години доказаха че българите са наследници на хуните, а те са сбор от десетки ирански племена, най-вече скити и сармати.

Аз не съм виновен, че русофилите са ви държали в пълно неведение на прогреса в световната историческа наука, но ако не сте чели история, поне се доверете на генетиката, а тя ви показва сравнителни анализи между днешното българско население, кости от български гробове от преди 1000 години с намерени кости от тракийски погребения и доказва, че населението в България има едва 4% следи от тракийски гени, дори днешните албанци и италианци имат по-голем процент тракийски гени от българите.

Статията е на линка който ви посочих, ако не разбирате английски преведете си на гугъл преводача. Това са изследвания публикувани преди 12 години и не са само те. Просто бугарските историчарчета от БАН все още се ослушват и не пропагандират достатъчно тези опровержения на тракедонистките/пан-славистките мошебици защото ги ве страх от кремълските им государи, БАН все още се ръководи от ДС агентура та ще отнеме малко време, но до 10 години и от БАН ще запонат да ви убеждават за иранските ни корени.

Науката е слънце, което във душите грей... образовайте се, не живейте в тъмнина! :)

Сурвакар
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравейте!
20.09.2016 22:55
Да, допреди 17- ти век, никои историци не са пишели, че Българите са пришълци Считани са за местен народ и толкова!
А това при късноантичните и ранно средновековните е закон!
А Йоан Цеца и Йоан Малала директно посочват кой са-пеонци, мизийци, мирмидонците на Ахил
Уловката е в името И почват да го търсят навсякъде
Ами Херодот казва, че местните траки, често сменят имената си
Омир за Черно море казва ,че там живеят много народи с един език!
А за Кушанската империя, където вече се говори за Азиатски Българи?
Ами нещата са ясни, но трябва да се свържат
След разпадането на Александровата империя, се създава в Източната и част Согдианска, със столица Согдиана Заселването на пришълци там от Балканите добива големи размери Императори над два века са македонски царе Согдиана е най-големия град в частта на света, заселена от европейци След разпадането на тази империя се създават много княжества-Кушанското е едно от тях Постепенно то ги обединява След разпадането на тази империя в трети век след Христа, почва великото преселение, всъщност-завръщане

Лека нощ!
цитирай
4. nikikm - Здравей!
21.09.2016 00:28
Тракийци е екзоним на българи! Българи е Белгари. Бел-ари,бели ора-хора! Ари е ора-хора! Това са всички бели народи,всички бели хора.Белгари,пеласги,беласги,все е българе! СЛ /О/А/ВЯНИТЕ СА БЪЛГАРЕ!Тук не са гърците. Тяхната история е крадена,наша,те само печелят от нея! Та, п/беласги , п/белгари, болгари, волгари, вулгаре, словяне, мизи, траки, гети и скити,Борджии,бурджани,хуни и пр., ТОВА СА ВСЕ БЪЛГАРИ,ВСЕ СМЕ НИЕ! И още имена имаме, СВЕТЪТ Е БИЛ НАШ!
НА БЕЛгАРИТЕ,НА БЪЛГАРИТЕ! Б О Ж И Я Т Н А Р О Д !
цитирай
5. nikikm - тИ СИ
21.09.2016 00:43
[quote=survakar007]Защо така бре момче, невежеството не е добър учител:
1. olivie - Прав си
18.09 02:54
Никой не вярва на драсканиците на сурвакар007- Пробвай да отвориш линк който той цитира за достоверен и в подкрепа на писанията му и.... до там - ЗЕРО
=========================
Недей така с рогите бре момче, дедо ви Данчо се опитва да ви помогне за да разберете най-сетне, че шмекерите от русофилското БАН и историчеките ни катедри са безогледни лъжци по отношение произхода на българите. През последните 70 години тези престъпниха пълниха буварите по история с всевъзможни лъжи, като това, че сме били тюрки, славяни, после завъртяха към македонците, а сега въртят глупостите за древните траки. То най-лошото е че българския данъкоплатец им плаща масрафа, а те безогледно го лъжат.

Историческата, археология и т.н. науки безпощадно развенчаха пан-славистките и пан-тюркските лъжи по отношение на българите и още през 70 години доказаха че българите са наследници на хуните, а те са сбор от десетки ирански племена, най-вече скити и сармати.

Аз не съм виновен, че русофилите са ви държали в пълно неведение на прогреса в световната историческа наука, но ако не сте чели история, поне се доверете на генетиката, а тя ви показва сравнителни анализи между днешното българско население, кости от български гробове от преди 1000 години с намерени кости от тракийски погребения и доказва, че населението в България има едва 4% следи от тракийски гени, дори днешните албанци и италианци имат по-голем процент тра......

***********************
Не меси истина и лъжа! 4% не са 40-60%.
Ти си голям сурвакар!Днес е равно на манипулатор. И хуните и вожда им Атила,който е от РОДА ДУЛО и скитите и сарматите, са тракийци,сиреч българи! МИДИЯ,ТРАКИЯ,МАКЕДОНИЯ! Нали се сещаш? Не пиши повече по въпроса.Ще почнат да четат и ЩЕ ТЕ ТРЕСНЕ ГРЪМ!
цитирай
6. nikikm - дЕДО,
21.09.2016 00:56
[quote=survakar007]Защо така бре момче, невежеството не е добър учител:
1. olivie - Прав си
18.09 02:54
Никой не вярва на драсканиците на сурвакар007- Пробвай да отвориш линк който той цитира за достоверен и в подкрепа на писанията му и.... до там - ЗЕРО
=========================
Недей така с рогите бре момче, дедо ви Данчо се опитва да ви помогне за да разберете най-сетне, че шмекерите от русофилското БАН и историчеките ни катедри са безогледни лъжци по отношение произхода на българите. През последните 70 години тези престъпниха пълниха буварите по история с всевъзможни лъжи, като това, че сме били тюрки, славяни, после завъртяха към македонците, а сега въртят глупостите за древните траки. То най-лошото е че българския данъкоплатец им плаща масрафа, а те безогледно го лъжат.

Историческата, археология и т.н. науки безпощадно развенчаха пан-славистките и пан-тюркските лъжи по отно
***********************
не са русофилите,наши врагове,евреите са! Но може да са и русофоби,както и българофоби-фили! Днес националността няма значение..,ако можеш да четеш зад нея и да анализираш! Които управляват,нямат общо с управляваните! Управляваните са само използвани! Доста си омешан откъм разбирания,ама,ако си добър,българин,ще вденеш писаното!
цитирай
7. zaw12929 - Не можем да се обединим за обща цел, ...
23.10.2016 07:19
Не можем да се обединим за обща цел, също като траките, което е още едно доказателство че сме им наследници. А не е ли възможно тук да са дошли и "пришълци", които не са основна част на населението, но... са били владетели и са задържали траките да останат тук
Тракоте са били невероятни майстори, добивали мед, злато, правели съдове от метал, грънци, трудолюбиви занаятчии и скотовъди .. и много доверчиви и търпеливи- и затова сме били 700 години под чужда власт
Днес потомци на ония източни пришълци са грантове, русофоби и най вече изроди, които предават народа си...
Не е ли затова разединен народа ни- едните, потомци на траките гледат на Изток и на Запад- с доброта, а ония пришълци, заради гена си мразят всички и всичко, което е източно, нямат достойнство и чакат външни господари
В блога сме смесицата, която надига глас за добруване, пише гневно и после, по тракийски си стои на топло , търпи и чака... все някои добър да ни спаси....

Траки ли сме или агресивни източни пришълци без собствена воля? Които бягат от проблемите- вижте сега как млади мъже бягат от там ... идват в Европа!
цитирай
8. liubitel - коментара обхваща много теми на малко място
23.10.2016 19:59
zaw12929 написа:
Не можем да се обединим за обща цел, също като траките, което е още едно доказателство че сме им наследници. А не е ли възможно тук да са дошли и "пришълци", които не са основна част на населението, но... са били владетели и са задържали траките да останат тук
Тракоте са били невероятни майстори, добивали мед, злато, правели съдове от метал, грънци, трудолюбиви занаятчии и скотовъди .. и много доверчиви и търпеливи- и затова сме били 700 години под чужда власт
Днес потомци на ония източни пришълци са грантове, русофоби и най вече изроди, които предават народа си...
Не е ли затова разединен народа ни- едните, потомци на траките гледат на Изток и на Запад- с доброта, а ония пришълци, заради гена си мразят всички и всичко, което е източно, нямат достойнство и чакат външни господари
В блога сме смесицата, която надига глас за добруване, пише гневно и после, по тракийски си стои на топло , търпи и чака... все някои добър да ни спаси....

Траки ли сме или агресивни източни пришълци без собствена воля? Които бягат от проблемите- вижте сега как млади мъже бягат от там ... идват в Европа!

коментара обхваща голяма тема,която не може да се развие в толкова малко място.Има политически оттенък, а пък е на историческа тема.
Относно политическата насоченост на коментара:от 600 години са ни изтривани от съзнанието делата и хората с които да се гордеем.Народ без гордост избира управляващи без самочувствие,които са склонни да изтъргуват интересите на народа срещу потупване по рамото и лично облагодетелстване.Дали сме 'покорни като траките"? Охранената европейска цивилизация загива!!!Така е било с Персийската,Македонската,Римската,Българската,Османската империи.Следващите години,десетилетия ще са при други приоритети.Корпорациите вече са превзели управлението в света.Борбата ще е само между тях.Национализма (в добрия смисъл) е част от съпротивата но е в положението на давид срещу голиат. Пример:Споразуменито с Канада. Как 27,5 държави го приеха?
цитирай
9. apollon - хареса ми хумора в постинга на фона ...
19.01.2017 21:47
хареса ми хумора в постинга на фона българската тарапана от щуротии
цитирай
10. dobronameren - Чета и не вярвам на очите си:
18.05.2019 08:28
Ние, българите - тракийци. Пък македонците - не?!
После гледам кои са се разписали в коментариите, които са над моя, и ми стана ясно "като че ще съмне": Объркани са тези "българи". Хубаво е, че те нямат никаква "периферия" сред българите, а "твърдото им ядро" се знае от "векове и за векове" (?) и не привлича нови членове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: liubitel
Категория: История
Прочетен: 64603
Постинги: 18
Коментари: 60
Гласове: 463
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031